Memes/Tweets (No politics)
- 

- 

- 

- 

@Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it 
- 

@canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. 
- 

@Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope 
- 

@canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope I can't help you 
- 

@Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope I can't help you Nope 
- 

@canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope I can't help you Nope If you don't get it by 9:77 o'clock tonight, I will put you out of your misery 
- 

@Machpants said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope I can't help you Nope If you don't get it by 9:77 o'colock tonight, I will put you out of your misery I just don't think it's very funny 
- 

@Machpants said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope I can't help you Nope If you don't get it by 9:77 o'colock tonight, I will put you out of your misery What's 9:77 got to do with it? - the clock is showing 17:59. 
- 

@Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Machpants said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope I can't help you Nope If you don't get it by 9:77 o'colock tonight, I will put you out of your misery What's 9:77 got to do with it? - the clock is showing 17:59. Isn't showing 17 Celsius and 59%? 
- 

@Crazy-Horse said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Machpants said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope I can't help you Nope If you don't get it by 9:77 o'colock tonight, I will put you out of your misery What's 9:77 got to do with it? - the clock is showing 17:59. Isn't showing 17 Celsius and 59%?  
- 

@Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Crazy-Horse said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Machpants said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics): @canefan said in Memes/Tweets (No politics): @Victor-Meldrew said in Memes/Tweets (No politics): @Bones said in Memes/Tweets (No politics):  Took me a minute or two. Far too long... Must be slow, because I don't get it Come back to me in 23 minutes. Nope I can't help you Nope If you don't get it by 9:77 o'colock tonight, I will put you out of your misery What's 9:77 got to do with it? - the clock is showing 17:59. Isn't showing 17 Celsius and 59%?  Oh you knew that? One can never tell with the elderly.